Höst mys

Godkväll!

Idag har jag slappat mest hela dagen, men äta bör man, annars dör man
så jag bakade scones till mig och Philip och det blev rikitgt gott !
Annars händer det inte speciellt mycket , blir förmodligen att titta på televisionen och mysa med lite chips och dip.

Förövrigt så känns det verkligen som att hösten är här nu, det är riktigt kyligt ute.
Igår kväll/natt var det iskallt! fast jag tycket om höst, så jag klagar inte.
Jag älskar att gå på promenader bland höstloven, äta varm soppa, gosa ner sig i en varm filt, titta på film
dricka tea och allt annat mysigt man kan göra när det är höst. För hösten är en mysig årstid.

Idag pratade jag med mammsi också, jag saknar henne ! ♥


Nu ska jag bege mig hemmåt igen och hänga upp tvätten.

Chiao

Puss & kram

/ Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0