Gräshoppor som inte längre hoppar!

Godafton.

Idag har jag hunnit med en hel del faktiskt :)

Först gick jag till Jonas på en kopp kaffe , vi satt och pratade i ett par timmar och det var riktigt
härligt att få umgås med min alldra bästa vän eftersom att vi ses allt mer sällan nu sen jag flyttade.
Efter besöket hos honom gick jag hem och åt middag, och efter maten blev det en snabbrunda hem
till Johan och jenny :) Deras tre små flickor är så himla söta och rara!
Efter besöket där gick jag, Ramus, Vicktor och Jennifer ut till gräddbullsfabriken och köpte godis :)

Jag måste också tilläga att Mina bröder, min syster och Jennifer är extremt äckliga
Dem hade fått nytt "Godis" på gräddbullsfabriken och Rasmus köpte lite;

    Gräshoppar kryddade med sourcream and onion ;) MUMS !




Jag köpte vanligt riktigt godis och sen gosade jag och vicktor ner oss framför Tv:en :)
Men efter ca 15 minuter sov lillegossen , så jag gick till datorn!


Och sedan ett speciellt tack till Torbjörn som jag fixat min nya design :)


synd bara att bubbelroom reklamen är lite i vägen :( men jag hoppas på att det
försvinner nu snart, eftersom att jag avslutade mitt medlemskap där.

Puss & kram

/ Ronja




Kommentarer
Postat av: Torbjörn Hedmark

Okej, först och främst... RÄSpojk! Huvva, sånt där har man inte i munnen! Spott ut!



Sen, nu har fröken Ronja fått ett eget inlägg på designbloggen :)



http://jthidedesign.blogg.se/2010/june/introducerar-ronja.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0