30 juni

Godkväll :)
Det gick ju bra med att skriva några rader varje dag, haha.
Men jag får skylla på att det har varit så mycket nu med allt midsommar firande och det underbara
sommarvädret vi har haft har faktiskt hållit mig borta ifrån datorn väldigt mycket, solen lockar mer
än datorn ;)
Annars har jag mest solat och badat, njutit av det härliga vädret.
Nu är jag i Växjö hos Philip.
Idag har vi haft en shoppingrunda på stan, inhandlade en ny klänning, ett par vita tights och ett svart spetstights.
Inne på Gina tricot tappade jag mina solglasögon så dem gick sönder, men Philip köpte ett par nya till mig som den sanna gentleman han är !  Man kan verkligen inte ha en bättre pojkvän än honom, han är bra på alla sätt och vis.
Efter shoppingen åkte vi och hälsade på min pappa och hans sambo, dem bjöd på middag och vi hade det riktigt trevligt :) Nu är vi hemma i växjö igen och nu ska jag ta mig ett bad.
Sen ska jag mysa med min älskling ♥
Puss & kram
/ Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0