22 juni

Godafton.

Jag har varit otroligt dålig på att blogga, men jag har en ursäkt
och det är att jag har befunnit mig på öland över helgen utan dator/internet.
Men nu har jag återigen tillgång till det och ska därför skriva som aldrig förr ;)
eller iallfall försöka skriva någon rad varje dag!

Dagarna på öland tillsammans med Philip var riktigt bra.
Det blev en massa mys, långpromenad till havet och god mat.
Det enda jag kan klaga över är att jag tyvärr var sjuk :( och fortfarande är.
Men jag jobbar på att bli frisk och blir det nog snart. Det är bara den hemska
hostan som ska försvinna, sen så är jag på topp igen!


Nu är jag i strömsnäs igen, fast denna gången är Philip med mig (Y)
och nu ska vi gosa ner oss i sängen och titta på film.

Godnatt ♥


Puss & kram

/ Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0