21:02

Godkväll :)

Nu har jag kommit hem ifrån en eftermiddag/kväll hos min lillasyster!
Det var så himla kul att få träffa henne igen, eftersom att vi precis har fått kontakt med varandra
och bara har träffats en gång tidigare. Hon är världens sötaste lilla tjej, Fast humör har hon precis som sin syster!




Vi var på torget och köpte glass, sen gick vi runde i lite affärer och tittade. Efter det gick vi hem till henne och så satt vi där en stund och pratade. Efter det gick vi ut och spelade kubb, en mycket jämn match blev det, fast Lizett vann tillslut ( och det var nog bäst det ;) haha )  Senare åt vi kvällsmat och sen följde hon mig till bussen.
Så jag har haft en riktigt bra dag! och jag hoppas att vi snart ska ses igen.



På bussen på väg hem var det en as läskig man som var skitfull och äcklig, satt och halvsov, spottade och var allmänt otäck! Och jag satt bara ett säte ifrån honom ;o usch...


Nu är det äntligen bara 2 dagar kvar tills jag får träffa min älskling ♥ men herre gud vad jag längtar!


Puss & kram

/ Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0