14 juni

Godmorgon!

Blev väckt för en timme sen av min lilla lillebror som ville att jag skulle göra jordgubbssmoothie till oss.
Det gjorde jag så gärna så :)





Och slutligen resultatet ;
©

Det blev riktigt gott! och det är busenkelt;

• Frysta jordgubbar
• socker
• Vaniljyogurt
• mjölk
• is


Blanda det i ordningen som står, och så tar du efter behag och antal portioner !

Nu ska jag nog gosa ner mig framför tv:en en liten stund, senare i eftermiddag ska jag träffa min lillasyster
för andra gången :) Det ser jag verkligen fram imot.


PhilipRonja , I love you baby.


Puss och kram

/ Ronja

Kommentarer
Postat av: Tuula

Söt lillebror du har, han liknar verkligen dig! :)



Och mycket god ser din jordgubbs-smoothie ut ;) mums..

2010-06-14 @ 10:29:12
URL: http://frostdotter.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0