00:48

Godkväll :)

Jag har nu klarat av en hel termin i skolan, Jag har skött det väldigt bra och till och med
tyckt att det har varit kul med skolarbete. Jag har flyttat hemifrån och blivit vad många skulle
kalla för vuxen! Det känns lite konstigt men också riktigt jäkla bra !
Jag älskar att leva och jag älskar mitt liv !

Nu är jag hemma i strömsnäs och jag har ett lång sommarlov framför mig!
Livet leker så det är synd att klaga.



Jag vill också passa på att säga att jag tycker att min pojkvän och
jag är finast i hela världen ! ♥ och att jag saknar honom väldigt mycket
fast att jag träffade honom senast för några timmar sen :)




Puss och godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0