Sommarlistan :)


Har inte hänt så mycket idag, så jag lägger upp en liten sommarlista istället :)

1. Ditt favoritställe på sommaren?

Ute serveringen på något trevligt café, i gräset med en picknick korg.


2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
"Berget" vid klint hemma i strömsnös är det perfekta stället att spendera en sommardag, behövs bara en filt, en picknick korg och några fina vänner. En dag på strömsnäsbadet är inte heller fel ! 

3. Vad lägger du helst på grillen?
Laxfilé eller spätt med kycklingfilé och massa goda grönsaker.


4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
Njuta av solen och leva livet fullt ut. Spendera en massa tid tillsammans med min fina pojkvän :) Åka till Philips sommarstuga på Öland. Dricka vin och äta glass med jordgubbar !


5. Dina bästa sommarfärger?
Rosa, vitt , turkost , blommigt. 

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
"Bonnabränna" ! grilla, husvagn och kolmården. 

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
Den sista semestern jag hade tillsammans med min mormor , Vi var i en stuga i Göteborg, vi var i smögen, fiskade, åt glass och bara myste.


8. Havet, sjön eller poolen?
Måste nog säga att jag föredrar poolen, men då får jag tillägga att jag aldrig har upplevt det vackra utomlandshavet.


9. Vad väljer du i glassbaren?
twister eller kulglass i bägare 

10. Vart går din drömsemester?
afrika eller kina :)

 

Nu ska jag gosa ner mig i sängen med min älskling. Vi ska titta på hey baberiba och äta godis :)

Jag älskar dig Philip ♥ Du är den bästa jag vet !Tack för att du alltid finns här för mig, det betyder mer än du någonsin kan tänka dig.

 

Godnatt !

Puss & kram

/ Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0