Tralalala (:

God afton.
Idag har jag och Philip haft besök av mamma, jerry, vicktor och fiona :)
Vickor stannade kvar hos oss när dem andra åkte hem , så mysigt att ha sin lillebror här.
Efter som att det var lite inpuls att han skulle stanna fick vi köpa lite nya kläder till honom
MEN duktig som han är den lille skiten så glömmer han H&M påsen någonstans inne i stan
Tur att vi hade köpt lite kläder på lindex också och att jag höll i den påsen! Som det kan gå, haha.
När mamma och dem andra hade åkt hem var vi så varma...
Det var strålande sol ute, så vi gick till växjö sjön och badade , gud så skönt det var!
Vicktor ♥
Jag gjorde gormé middag till mina små favorit pojkar också.
Det blev laxfilé, bandpasta, hollandaisesås och sallad.
Det blev super gott och jag känner mig riktigt stolt ! (Y)

Efteråt myste vi med chips & dip och film !

Imorgon ska vi till äventyrs badet här i växjö :) Det ser jag verkligen fram till.

Älskade Philip - Du är fantastisk, helt underbart! Det finaste jag vet. Det bästa i världen.
Jag vill aldrig vara utan dig, och jag hoppas att vi ska vara tillsammans du & jag i all evighet.
Du gör mig så lycklig, du får mig att le ända in i själen. Jag känner mig så trygg i din närhet.
Du behandlar mig som en prinsessa, du är otrolig ! så himla bra. Du är min prins ♥



Nu ska jag titta vidare på ja, vi elsker Hollywood :)

Puss & kram
/ Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0