12 juli

Godkväll :)
Idag har det varit lika varmt som igår, om inte ännu varmare.
Jag och Philip gick ut på stan vid halv tolv tiden och mötte upp pappa, sen gick vi och lunchade på donken :)
Efter det blev det en runda till gina tricot , hittade en jätte söt klänning och ett par jeans tights :) och på
lindex hittade jag en Bh, tro det eller ej ! Det är första gången på flera år jag har hittat en Bh som passar i en "vanlig" affär , brösten mina kanske har krympt (Y)  Så jag är mycket nöjd med mina inköp idag!
efter shoppingrundan bjöd Philip på pizza :) Sen var jag duktig och städade, bäddade rent och tvättade kläder.
Nu har vi ätit jordgubbar med mjölk, Nomnom.
Och nu ska vi snart titta på film och mysa.
Philip, jag älskar dig av hela mitt hjärta. Jag har aldrig någonsin varit så kär som jag är i dig ♥
Imorgon kommer mamma och hälsar på :) myspys.
puss & kram
/ Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0