Lista (: i brist på annat !

Jag föddes: Den tredje november 1991
Tycker du om någon just nu: många :)
Gröna eller röda äpplen : Gröna, sura och saftiga ska dem vara.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Philip
Vilken tid gick du upp idag: 10:30
Har du sovit i din egna säng inatt: Nej, i min lillebrors
Har du sovit ensam inatt: nej, sov med min lillebror :)
Har du strumpor på dig nu: nepp
Vart vill du bo när du blir stor: Stockholm, göteborg eller varför inte Hollywood !
Är det okej att gråta: Ja? självklart.
När grät du senast: igår
Vilken årstid tycker du bäst om: Hösten <3
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Ojojoj, vad skulle jag inte göra är nog lättare. Jag skulle resa,
shoppa en massa kläder, skönhetsopererat mig, shoppa lite till, jag skulle slösa upp pengarna i ett nafs.
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Ja absolut !
Solar du ofta: Det händer
Är du bra på att laga mat: Jag är nog bättre än vad jag tror.
Vilken är din favorit smak på glass: Ben and jerry ska det vara!
Bor dina föräldrar tillsammans: No
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Det beror på , men mest kväll :) Fast jag gillar morrnar då jag är pigg.
Vilken ögonfärg har du: blå :(
Vilka hårfärger har du haft: Vilka har jag inte haft? haha, hm.. Blond, svart, ljusbrun, mörkbrun rött, rosa, gröna slingor, lila...
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Det har väl alla?
Är du beroende av något: Philip stålne
Vad gör du på helgerna: Umgås med Philip, festar, är med vänner, tittar på film, lagat mat, myser.
Brukar du bädda sängen: Ibland, om någon ska komma på besök eller om jag städar/bäddar rent.
Har du kysst någon under den senaste veckan: Ohja (:
Vad var det senaste du sa: " Du får vänta lite" svarade min lillasyster som ville bada i poolen.
Vem kramande du senast: Jonas
Saknar du någon nu: JA! alldeles för mycket.
Vem ringde du senast: Philip
Var du glad igår: Jadå :)
Sminkar du dig: Ja, så gott som varje dag.


Kommentarer
Postat av: Tuula

Fin bild på dig, Ronja :) och bra lista :)

2010-07-22 @ 22:22:35
URL: http://frostdotter.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0