Du är det finaste jag vet, du är det vackraste i världen.

God afton
Dagen började med att jag och Philip mötte upp Pappa och Mari i stan eftersom att jag glömde min kamera hemma hos dem igår, sen åt vi frukost på stan, jag blev bjuden på en räksmörgås av bästa kvalité ;) av min fina pojkvän.
Efter det gick Philip och köpte en jätte fin armbandsklocka till mig, Efter som att vi firar tre månader idag!
Sen mötte vi upp Philips bror Henrik på stationen och så spenderade vi eftermiddagen tillsammans med honom.
Nu ikväll tog jag och Philip oss ett mysigt bad, sen tittade vi på film och myste ännu mer.
Dagen har som ni säkert kan räkna ut varit riktigt bra.
Philip Stålne
Det här halvåret som jag har spenderat tillsammans med dig har varit det bästa i mitt liv.
Och det tre månaderna vi har varit ett par har gjort mig till den lyckligaste på jorden.
Du betyder så oerhört mycket för mig och jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig vid min sida.
Du gör mig lycklig från topp till tå, jag känner mig så trygg när jag är i din närhet.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta ♥

VI ÄR DET FINASTE JAG VET !



Nu ska jag bädda ner mig i sängen hos min älskling, Godnatt!
Puss & kram
/ Ronja


Kommentarer
Postat av: Tuula

Himla vackert skrivet, måste jag medge ! (: Ni är übersöta tillsammans, hoppas att det kommer hålla i sig, forever ! :)

2010-07-02 @ 08:10:01
URL: http://frostdotter.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0