Dagens ilands problem - Ronjas knä !

Hej hopp!

Började dagen med att göra frukost/lunch efter som att jag sov så länge idag.
Det blev omellett med rödlök och vitlök i , blev super gott :) NOMNOM  !

Förövrigt så har jag fått mer problem med knät nu. Mitt ledband brast lite för snart ett år sedan
och sen dess har jag haft lite problem med knät, det har hoppat ur led ganka ofta och nu i förgår
så hoppade det ur led 4 gånger på en dag! och nu känns det svullet och är ömt. Det knäpper i det när
jag går och jag är så rädd att det ska hoppa ur led, för det gör galet ont kan jag tala om.
Så det blir att ringa doktorn på måndag, så får jag förhoppningsvis svar på vad det är som är fel.

Fredag idag, känns inte som en fredag. ALLA är borta , och jag är den enda som är i skithålan strömsnäs!
Jag får nog medge att jag tycker lite synd om mig själv :( Men som tur är kommer Rasmus hem ikväll!
Äntligen har man lite sällskap här hemma på kvällarna!

Nu ska jag lyssna vidare på Lykke li - Little bit , love that song!

Puss & kram
/ Ronja




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0