Besviken och varm !

Goddag !
Guuud vad varmt det är, jag vet inte vad jag ska ta vägen !?
Philip sover, hur man nu kan sova när det är typ 40 grader här, Funderar på att väcka honom
och få någonting gjort idag :) Kanske gå ut en sväng eller någonting.
Eller kanske jag ska ta och skriva ett brev till Ellinor :)
Måste bara dela med mig av den största besvikelsen på mycket länge :
Kinder Milke-slice , åh som jag har letat efter den, har varit sugen på att testa detta enda sen jag
såg reklamen första gången, och har blivit så sugen varje gång. Blev glad när jag såg den i kyldisken på Ica
Den kostade bara ca 8 kronor så jag tvekade inte en sekund, Jag öppnade den direkt när jag kommit ut ifrån affären och... Besvikelsen kom direkt, fy fan! rent ut sagt. Den smakade som smaklöst grovbröd med en sliskigt söt kräm imellan dem tunna "brödbitarna". Phii säger jag bara, jag tog ca två bett sen slängde jag resten.
Nej, nu ska jag väcka Phille lille :)
ta hand om er i värmen !
puss & kram
/ Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0