10 juli

Godkväll.
Jag har inte skrivit på ett tag, men jag har haft mina orsaker till detta.
Först och främst fick jag åka hem ifrån Öland, på grund av min allergi. Jag fick andningsbesvär och
mina ögon, min näsa och min häls kliade så oehört mycket. Fick åka till en läkare och nu har jag fått
piller och astmapuff så det ska förhoppningsvis bli bättre och slutligen bra!
Efter besöket hos doktorn åkte jag och hälsade på farmor :) Det var väldigt mysigt.
Sen åkte jag hem till Philip och där är jag nu.
Det är sjukt varmt just nu och jag sitter framför fläkten ! Puh.. tur att fläktar finns (Y)
Nu ska jag kolla på film :) sen blir det sängen.
Godnatt
Puss & kram
/ Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0