Its gettin' late but I dont mind.

Tjolahopp!

Idag har det varit full rulle precis hela dagen. Började med att mamma bestämmade att vi skulle ta en liten shoppingrunda! Vilken jag tyckte var en toppen idé :)
Jag fick ett par jeans tights , ett par svarta tight och en deo ! precis vad jag behövde (Y)
Efter det åkte vi hem och så satt vi ute och drack kaffe och tjabbade skit , alltid lika trevligt.
Till kvällen lagade jag kycklinfilé , wokgrönsaker och ris och det blev verkligen super gott!
Sen har jag tvättat en massa tvätt, varit med jennifer en stund och även övat mina kunskaper inom
homeparty för lustjakt på mamma , bebban och jennifer


Oj jag lyckades nyss göra ett spotify konto, jag som trodde det var skit svårt! Gjorde det på mindre än två röda.

Memories , så tung låt !





Puss & kram
/ Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0