Drömprinsen, såklart!

Din pojkvän berättar ofta för dig..
Hur mycket han tycker om dig [x]
Hur mycket han behöver dig [x]
Hur mycket han saknar dig [x]
Hur fin/vacker han tycker att du är [x]
Hur mycket han älskar dig [x]

Din pojkvän har..
Bjudit dig på resturang [x]
Bjudit dig på bio [x]
Köpt rosor till dig []
Köpt smycke av något slag [x]
Gjort en egen låt för bara dig []
Gjort något romantiskt [x]
Gjort något på alla hjärtans dag []
Köpt julklapp åt dig []


Din pojkvän..
Ringer dig ofta []
Ringer dig ofta bara för att säga jag saknar dig/älskar dig []
Skriver gulliga sms [x]
Har ditt namn på msn [x]
Laddar upp bilder på dig på sina sidor ( ex Bilddagboken ) []
Har dig som bakrundsbild på sin telefon [x]
Träffar dig ofta [x]
Pratar med dig ofta [x]

Din pojkvän skulle..
Vara med dig så ofta han kunde [x]
Ta med dig på en resa [x]
Komma ihåg din födelsedag [x]
Komma på dina konserter (ex om du sjunger i kör/band) [x]
Komma på din avslutningsbal [x]
Ta med dig på en fest [x]
Stå för att han var tillsammans med dig [x]
Skydda dig [x]
Om någon skulle stöta på dig på en fest skulle han komma och säga ifrån [x]

Din pojkvän..
Älskar dig [x]

Resultat:

----

0-10
Dissa han. Du kan få något bättre
10-20
Han verkar bra.
20-30
Drömprinsen


Kommentarer
Postat av: Erika

Vilken söt bild!

Saknar er :) Och blogga mer nu stumpan, så att jag kan följa er <3

2010-08-24 @ 21:43:55
URL: http://eeaberg.blogg.se/
Postat av: Ronja

Jag saknar dig!<3 Det ska jag göra, det har varit så mycket nu bara ^^

2010-08-25 @ 10:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0