sudda, sudda, sudda bort din sura min...

Godkväll.

Jag som skulle skriva lite varje dag, det gick ju... bra !

Men jag har varit sjuk och inte allt kännt mig sugen på att skriva någonting.
Jag känner mig faktiskt inte sugen på någonting alls just nu.
Jag är så besviken... på allt. Jag hade byggt upp en bild , en slags fantasi om hur det skulle bli att börja här på ädelfors igen och tyvärr så var det nog en bild byggt på alldeles för höga förväntningar.
Jag säger inte att det är något fel på någon här eller så, det är bara det att allt var så annorlunda förra terminen
allt var så bra, även om det inte alltid kan vara kul så var det de ändå.
Jag ger det en chans, jag har inte gett upp om det är det ni tror, jag ger inte upp längre, för jag klarar mig alltid.
Jag är så mycket starkare nu, men visst även dem starka faller ibland.
Jag saknar alla "gamla" det är så tomt utan er ! det är inte alls samma sak längre.
Och ja, jag vet att det bara har gått en vecka, och jag vet att det inte precis blir bättre av att jag sitter här och bloggar om hur trist livet känns just nu. Men jag gör det ändå, för jag känner för det!

Och så saknar jag att röka, så himla mycket!
jag blir galen...

Nu ska jag ta en promenad!

Chiao

/ Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0