Pyssel

Tjenixen !


Idag har jag slappat en del på soffan, det har varit så himla mycket denna veckan så jag tyckte att jag var
förtjänt av att bara slöa framför tv:en. Men lite har jag fått gjort ändå !
Jag pysslade med min lillasyster Fiona :)

Jag gjorde denna boken , det gick ifrån en helt vanlig vit bok till en jätte snygg färglad och pysslig bok
som jag sedan ska skriva ner recept i !

Innan :

undertiden:

Det färdiga resultatet:


Nu ska jag som sagt bara fylla den med en massa goda recept!


Ska strax börja packa inför flytten på söndag , sen kanske det blir en cykelrunda :)

Puss & kram

/ Ronja

Kommentarer
Postat av: HedmarK

Väldigt snygg bok :) Har funderat på att göra nått liknande, fast inte lika avancerat kanske :)

Antar att du gillar Panduro? :)

2010-08-20 @ 02:39:15
URL: http://presentverkstan.blogg.se/
Postat av: Ronja

Tack så mycket :)

Det är inte så svårt faktiskt !

Ja, det gör jag :)

2010-08-20 @ 02:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0