Nu är det fredagsmys om det så är det sista jag gör

Godafton
Dagen började med att jag vaknade bredvid den som jag anser är den vackraste på hela jorden: Philip.
Jag tog en dusch , fixade till mig och sedan gav vi oss ut på stan för att möta Philips mamma på en kina restaurang i stan, hon skulle nämligen bjuda oss på lunch. Mumsfillibaba vad det är gott med kina mat !
Friterade räckor, ris med jordnötssås, kycklinggryta med en massa grönsaker, friterad kyckling, kycklingspett..
Gud, vad jag älskar kyckling! ( helst kycklingfilé) i vilken fall som helst så var det oerhört gott !

När vi kom hem efter lunchen somnade jag en stund, jag var seriöst helt slut...
när jag sedan vaknade igen traskade jag och min underbara man ner till hemmakväll och så köpte han en
massa godis till oss :) ( efter att jag hade tjatat till mig det.. genom att sjunga nu är det freeeedagsmys minus mys, jag vet liksom vad som krävs för att jag ska få som jag vill) haha!

Nu ikväll myste vi med godiset och tittade på en av dem mest gripande filmer jag faktiskt har sett:
BENJAMIN BUTTONS Otroliga liv
Den var liksom så speciell, så vacker, så berörande, så olikt allt annat jag har sett.
Jag rekommenderar den till alla.
se den !

Jag har haft en toppen dag och jag fick mitt fredagsmys tillslut.
Nu ska jag gosa ner mig i sängen och möjligtvis ägna en stund åt att titta på televisionen.
Natti natti.
Puss & kram
/ Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0