Kommentera MERA!

Godafton !

Dagen har spenderats som barnvakt och tillsammans med Hanna, Guud vad jag har saknar henne.
Hon var min äldra bästa vän i hela världen när vi har lite yngre, men sen flyttade hon och vi gled isär efter
ett tag och nu ses vi tyvärr inte alls ofta längre :( men idag så har hon varit min hela dagen!
Det var så härligt att ha henne här, precis som förr.
Vi pratade, bakade chokladbollar, tittade på film och sånt mys.



Fina Hanna ♥


Våra chokladbollar som var super goda ! nomnom


Och mina musikälskande syskon som rockar loss till kiss !




Nu är jag typ helt slut och soffan lockar ! ska upp kl sju noll noll imorgon.

Nattinatti
Puss & kram
/ Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0