Galet kär i dig.

Godafton

Nu sitter jag i strömsnäsbruk hemma hos mamma. Tog bussen ifrån Philip innan ikväll.
Var tvungen att åka hit och packa ihop mina saker , umgås med mina syskon, mamma och mina vänner
nu innan jag flyttar tillbaka till Vetlanda. Jag har en känsla av att jag inte kommer att åka till strömsnäs så mycket den här terminen. Men man ska aldrig säga aldrig.
Drack en kopp tea med lilla Emelia innan och hennes pojvkän, mys att träffa henne, det var så länge sen.

Nu saknar jag bara min Philip, jag längtar redan efter dig... Det är galet att man kan sakna en människa så mycket, även fast jag nyss var med honom. Men det är väl det som är kärlek kan jag tro. Är man så där riktigt kär som jag är, så vill man jämt vara tillsammans med personen. Jag vill alltid vara nära Philip. Jag mår bäst av att ha honom vid min sida, jag känner mig inte riktigt hel annars, det känns som att en del av mig saknas utan honom. Som tur är blir vi sambos om endast en vecka och jag är så glad över det!
Det kommer bli perfekt, jag längtar efter allt. Laga mat, mysa, handla, tända ljus på kvällarna, ligga och prata.



Puss & kram

/ Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0