back in school

Hej !

Nu är jag tillbaka på ädelfors igen. Det har varit så mycket dem sista dagarna nu , med flytt och fix av rum.
Men nu är jag tillbaks på banan igen! Och jag ska försöka skriva lite varje dag :)

Nu är jag och Philip sambo , det är så himla mysigt! Jag är så kär, så galet kär.


Gud vad det känns kontigt allting... Ingenting är som det "SKA" vara här på skolan. Folk har slutat och inte vilka
folk som helst utan dem flesta bästa har slutat, ingen bor där dem "SKA" bo och dem flesta är så unga och förra terminen var det mer "vuxet" folk. Ja, allt känns bara fel och knasigt.

Fast man vänjer väl sig, som men allt annat. Det är liksom bara att gilla läget!
Vi är inne på tredje skoldagen och man får liksom ge det en chans.


Förövrigt så börjar jag bli sjuk :( jag är täppt i näsan, har ont i halsen, känner mig tung i huvudet, hostar, fryser och svettas om vart annat. Usch ! Så jag ska bege mig in till stan efter skolan och köpa nässpray och så blir det nog en och annan Ben & jerry glass också ! om jag inte känner mig allt för dålig vill säga.


Imorgon ska vi åka iväg till slagerköp med klassen, vi ska lära känna varandra och sova i stugor över natten.
Så jag hoppas verkligen på bättre väder, annars blir jag nog hemma.

Oj, nu hänger jag inte med på lektionen! Åsa snackar om medeltiden? jag fattar noll...

Puss & kram
/ Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0