Avsluta meningen...


Om jag skulle ta en piercing så skulle det vara i kinden ( igen)
Idag så är det en vecka kvar tills jag och Philip blir sambo.
I morgon så ska jag och Emelia dricka tea.
Min pappa är bra på sitt sätt.
Om mamma skulle dö så vet jag ärlig talat inte vad jag skulle ta mig till.
Jag tycker inte att korv är speciellt gott!

När jag dör ska jag dö med stil.
Det bästa med läsk är att det är så bubbligt
Jag älskar sommarlovet för att då kan man ta dagen som den kommer
Disney är coolt (Y)
Sex före äktenskapet är en självklar het för mig, tänk så väntar man och efteråt inser att det inte funkar?
Jag tycker att godis är något av det godaste som finns!
Jag tycker att homofober är trångsynta idioter som inte förstår vad kärlek är.
Mitt täcke är så himla fluffigt och gosigt.
Om 6 månader är det februari.
Om jag inte hette det jag heter skulle jag heta något ännu coolare ;)



Godnatt!
sleep well cykelställ :)

/ Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0