00:06

Godkvällsan.

Jag har gjort om bloggen lite, som ni kanske ser. Eller jag och jag, emelia har gjort det till mig.
Jag blev rikitgt nöjd faktikst, känns mer personligt nu.

Idag har det hänt en massa tycker jag! men det är skönt, skönt att inte känna sig rastlös.

Jag och emelia har bakat cupcakes. Dom blev så himla fina!

   


MUMS ! Det är något av det godaste bakvärk jag någonsin ätit.

©

HAHHAHAHAHA!

Och vet ni vad som händer mig när jag för första gången i mitt liv ska handla cigg på ica?
Jo, jag står då i kassan och så ska jag sträcka mig upp och ta ner ett paket vit prince,
Problemet är bara att hela det röret med vit prince trillar ner och det flyger ciggarettpaket
överallt! jag bara : Oj, haha. förlåt. Tanten i kassan: Mmm.. skulle du ha ett paket eller?
jag bara: ja. tack!
Sen går jag jävligt snabbt därifrån!! Jag svär! jag handlar aldrig mer cigg på ica.

Resten av dagen har ägnats åt Tedrickande, prat, fotografering, fika och annat mys.
Nu ska jag kolla på dagens avsnitt av Riverside! på svt.se

NattiNatti alla läsare












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0