23:32

Godkväll.

Jag är hemma nu igen. Vi har ätit hemma gjord pizza och bara myst.
Bästa Emelia har varit här hos mig också, vi har druckit te och bara pratat.



Imorgon ska jag prata med Conny om den där folkhögsskolan som hade journalistlinjen,
och där jag först kunde plugga så att jag fick behörigheten. Jag tror jag ska söka till den,
och förhoppningsvis komma in och börja där till våren! jag vill verkligen! jag vill kämpa och
inte ge upp , som jag har gjort allt för många gånger.
Men ingen ska få komma i min väg denna gången , ingen!  För jag ska vara stark nu.
Det kanske är lättare sagt en gjort, men jag råkar veta att : 
Kan du drömma något, kan du också förverkliga din dröm! 


Världens finaste låt, som min söta syster emelia spelade upp för mig. <3



förövrigt är jag alldeles för pigg för att sova och jag funderar starkt på att kolla på reprisen av oskyldigt dömd som börjar lite över tolv. Så får det bli! yesbox.

Godnatt till alla mina fina läsare! 
                  
                             / Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0