21:55

Godkväll.

Nu har jag precis kommit hem ifrån Molly. Jag har haft en jätte trevlig eftermiddag och kväll!
Vi spelade Vem där! Men jag förlorade samtliga gånger imot både Molly och Vicktor! 

                          
Men lika glad är jag för det , men gladas är nog räven
! haha.


Sen lagade Annika mat, lika gott som alltid. Sen blev det kaffe och massa trevligt prat.
Efter det körde Annika och Patrick hem mig och Vicktor. 

                    ♥   Här är dom små charmtrollen  



Åh! och innan idag fick jag en trevligt samtal ifrån en som jobbar på The studio i malmö.
Då hade jag blivit rekommenderad av en kompis , så jag fick då en gratis fotografering!
Jag tackade självklart ja! Det är så härligt när så trevliga människor ringer till en och gör en så glad!

Snart kommer Emelia, vi ska dricka vår dagliga kopp te och prata lite.

                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0