18:27

hejsan,

Jag har haft en underbar dag!
klockan halv tre gick jag och Fiona ner till byn för jag skulle handla och möta Molly vid bussen.
Jag postade breven till mina fina brevvänner Elli och Sara också.
Efter det gick vi hem till mig och så har vi bara hängt vid datorn, fotograferat och skrattat så sjukt mycket!

Jerry skulle göra kaffe , men han satte på kaffekokarlocket på burken med kaffet i så det fastnade där.haha , mamma kämpad länge, men fick tillslut ta sönder burken och typ klippa ur locket.

    

Nu har molly åkt hem och här sitter jag och bloggar och lyssnar på Rihanna!
Imorgon är det äntligen helg och då blir det förhoppningsvis krogen för första gången, Yeah!


Aj, vad jag fick ont i magen nu. Måste kanske ta mig någonting att äta ! mums :)

Ha det fint !  
                            / Ronja







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0