17:34

Hejhej, 
 
Nu är Vicktor och Fiona klara inför discot ! Dom är så söta :) 

   

Men själv blir jag inte färdig till någonting. Jag vet att jag vill göra någonting , men jag vet inte vad.
Så brukar det ganska ofta vara för mig och då brukar det tyvärr sluta med att jag inte göra något alls.
Vad posetivt det blev nu då! Jag kanske skulle börja med att ta mig en dusch! Och sen får jag liksom se.
hela dagen har blivit knasig bara för att jag sov så länge , det får inte hända igen! Jag som har varit så duktig
nu den sista tiden och gått upp i tid!

Rasmus har kommit hem nu också !!! åh, det är bäst när han är hemma.
Det är så tomt utan honom på veckorna , nu när han bor på internat.

 Jag älskar dig lillebror!


Dusch var det ja, haha.

Take care!   / Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0