16:02

hello.

Det händer inte så mycket, inget alls faktikst.

jag har ätit frukost , kollat på reprisen av dansbandskampen! Det var rätt kul , dom gjorde Markoolio låtar :)
Ozzy yrar runde , han ska packa för dom ska flytta till ett annat hus snart. Men jag tycker inte han gör så mycket nytta om jag ska vara ärlig! haha. Och ännu mindre gör väl jag som sitter här och skriver.
Oj, jag kom just på att klockan snart är fyra och jag har inte rökt en enda cigg idag! GOOD!
jag borde sluta, det är ändå bara kallt att gå ut och röka. Men jag får väl se hur det blir med den saken. jag har ju som tusentals andra rökare sagt att jag ska sluta ett antal gånger.

Det är farsdag idag också ! så Grattis pappi! Du är bäst.

jag har fått försenad födelsedagspresent av ozzys familj , Duschcream, bodyspray och hudlotion med äppeldoft! och så en paradis chokladask :)

Det blir nog att jag åker hem ikväll, det blir enklast så!

kanske ska hjälpa till lite nu.


/ Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0