12:15

godmorgon!

idag vaknade jag första gången vid 05:30 pågrund av emelias "förberedande" alarm på hennes mobil.
Det är då man älskar livet! haha. Men jag somnade som tur var om , för att ca en kvart senare väckas igen.

Klockan nio gick jag upp och åt frukost ! Mamma hade bakat frukostbullar :) jag måste bara säga att jag har världens bästa mamma! Hon är helt fantastisk, otroligt bra helt enkelt.


Just nu sitter jag och fixar och trixar med lite bilder på datorn ! jag fick min nya kamera igår en Canon EOS 1000D jag är rikitgt nöjd med den, men jag har mycket kvar att lära. Man får ta en sak i taget.

Det har snöat lite idag också, jag bara längtar tills hela byn är täckt av snö. Då ska jag ut och åka pulka! :)

Jag vet inte riktigt vad som mer händer idag, kanske en promenad?


Skriver mer senare !

     ha det fint !
                                   / Ronja

Kommentarer
Postat av: Beundrare

Vad du är snäll mot din Mamma

2009-11-05 @ 13:06:16
Postat av: Syster

haha, förlåt honung (a)

2009-11-05 @ 15:27:40
URL: http://milimull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0