07:18

Good morning!

Då var man hos ozzy då, han sover. jag är vaken. Jag vaknar alltid tidigt här.
Det spelar ingen roll hur tidigt eller sent jag somnat. Undrar vad det beror på?
För hemma kan jag sova hur länge som helst och på inget annat ställe vaknar jag så tidigt som här.
Men det kan ju vara mysigt för omväxlings skull !

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Ronja & Ozzys Två års dag !
Vi får väl se hur det firas, kanske blir det picknick på nått mysigt ställe?
Men tänk två år, vad tiden har gått snabbt ändå. Det var som om man var nykär för nån vecka sen
när man tänker på det så här. Men samtidigt har vi gått igenom så mycket tillsammans. wonderfull!

nej, nu ska jag krypa ner i sängen igen och kolla på film.

skriver självklart mer sen!
/ Ronja

Kommentarer
Postat av: Kanja

Då får man gratulera till två-årsdagen!! =D

2009-11-08 @ 13:06:36
URL: http://kanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0