01:17

Hej.

Jag har varit fett dålig på att skriva, jag vet.

Idag har jag iallfall varit på ikea med mamma och Bebban! Det var skit kul!
Först fikade vi på kaffe och cheescake med blåbär, sen shoppade vi lite.
Jag köpte en spegel på fyndet för 49:- ! det var as cool , med röda blommor på.
Sen köpte jag ikea pizza som jag skulle ha till kvällsmat.
Sen körde vi över till willys och där köpte jag två nya tändare! intressant!!
så intressant att jag måste lägga ut en bild ;)

 snygga va?


När jag kom hem åt jag min pizza och sen kollade jag på oskyldigt dömd ,
som för övrigt var så fruktansvärt spännande ikväll!

Sen gick jag upp på mitt rum och satte mig vid datorn och tänkte lägga upp
bilden till "drick mer mjölk" tävlingen på bilddagboken.se
Men gissa vad?? sista dagen var i måndags. Åh, jag är så sur nu.

Men här är bilden jag hade tänkt tävla med och en annan bild som var mitt andra val!

 Ihhh så söta dom är ♥

Imorgon ska jag vara med Simone !
På fredag åker jag med vicktor till Dan ,
så ska vi bowla, shoppa och bara ha det mysigt hela helgen!
På måndag åker jag till bästa Pappi och stannar i några dagar.

leva livet , kom så ska vi leva! leva livet.



WellWell ,
nu blire fråga Olle repris sen sova för farfar kommer klockan 10:00 imorgon för jag ska skriva på ett papper !

Ha det fint alla läsare. natti, natti.





Kommentarer
Postat av: sisca

såna tändare har jag med;)

2009-12-02 @ 21:59:19
URL: http://fjsc.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0