01:15

godkväll.

farfar kom hit vid halv tio idag, stället för tio. så jag låg och sov
och haha, jag var så trött när jag gick ner att jag trodde jag
skulle dö! vi drack en kopp kaffa och fixade med papprena.

sen gick jag och la mig och sov igen för jag fick så ont i huudet.
jag sov hur länge som helst, så jag kunde inte vara med simone.
men när jag vaknade gick jag hem till emelia, vi satt och pratade
och drack kaffe på hennes altan för en gångs skull. det blir alltid
att hon kommer hem till mig, konstigt att det är så egentligen.

när jag gick hem sen vid fyra kom mollymus :) och strax efter det
kom bästis jonas ! och sen kom my också ! fullt ös.
vi rökte och pratade och drack te och hade jätte trevligt.
när det bara var jag my och jonas kvar så slog det över totalt för
oss alla , men mest för mig som vanligt! HAHAHA , vad kul vi hade. 

                                  ♥JAG ÄLSKAR ER

ni är mina absolut bästa vänner! ni gör mig glad :) ni finns
alltid här för mig, vad det än är. tack som fan för det. och bara så
att ni vet så är vi snyggast och coolast i världen! ;)

beeeedtime! eller film kanske?






P.s
jag är så trött på att människor beter sig som patetiska jävla idioter.
jag är så jävla helvetes trött på människor som inte kan låta mig vara
som är så falska att jag nästan tycker synd om dom. 
så ni kan väl vara så vänliga att låta mig vara , för jag har inte 
plats för sånt i mitt liv! 

p.s 2 

GODNATT (: PUSS & KRAM


                                   



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0