00:39

Tjenixen!

Jag har varit lite dålig på att skriva idag kanske! men sånt är livet.
Jag har då som sagt varit med Suzana, vi fikade, pratade och pysslade lite.
Sen när hon hade åkte hem kom molly och hälsade på en stund.
Annars har det inte hänt speciellt mycket idag..

Jag kollade förresten på Mammas pojkar innan, alltså seriöst? jag förstår mig inte på det, det är ju
så otroligt barnsligt! Hur kan man bara vilja skämma ut sig på det viset? Dom kan ju inte på fullaste allvar
tro att man hittar kärlek på det så? Men, det är bara min åsikt.


Imorgon åker jag till Dan och firar hans födelsedag!
och där stannar jag hela helgen. Det ska bli mysigt :)

Nu ska jag snart gå och lägga mig , annars kommer jag väl inte upp imorgon.
Men först dagens avsnitt av riverside!

och sen tar jag tacksamt imot tips om vad jag ska göra med mitt hår?
jag är så trött på det och jag blir aldrig nöjd! såå tips tack
!


Natti natti  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0