02:23

Godafton!

Jag har varit så himla dålig på att blogga den sista tiden , men jag har varit iväg hit och dit
och det har varit en massa som har gjort att jag varken har haft tid eller lust!
Men nu är jag här igen (: Bättre nu än aldrig!


Jag var ju och hälsade på pappi och det var mysigt! Vi umgicks , hyrde film och bara gottade oss.







I fredags var Marias begravning. Den var fint. Ola Branth sjöng så otroligt vackert.
Du finns i våra hjärtan, föralltid ♥





Helgen spenderades sen tillsammans med Molly!

 Jag älskar dig min lilla pussgurka ♥


Vi åt god mat, skrattade oss igenom nätterna och vi hade det super mysigt!
Vi var på center cyd och shoppade, skämde ut oss på maxi ! haha.
fotograferade och levde livet!

Detta inhandlades :
 Mössa H&M 99:-  stickad tröja Ginatricot 149:-
Och så köpte jag en vinterjacka på new yorker ! helsvart, 400:- på rea!
Jag är helnöjd med allt jag köpte.

JAG FICK ÄVEN DESSA SJUKT SNYGGA SKOR AV MOLLYMUS!
 


Molly och hennes familj har köpt världens sötaste hund!
hon fiser världens äckligaste fisar och bet mig jätte hårt
i handen, men lika söt är hon för det! 

                                       ♥ HEDDA ♥

     



När jag kom hem hade jag fått en finfint brev ifrån min trogna brevvän Elli ifrån värmland!



Fina saker låg det i kuvertet också!  :)



Hejhopp , nu ska jag sova!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0