21:18

Godkväll.

Nu har jag varit på strömsnässkolans lucia! Det var coolt , men trummor och allt :) dom små är helt klart sötast.
Jag kommer ihåg när jag var lucia i nian! shit det är 3 årsen nu. Tänk vad tiden går snabbt! Det är både bra och dåligt. Det är skönt att gå vidare och vara på nya äventyr, samtidigt som man kan sakna gammla stunder.

Snart kommer iallfall Emelia igen! & imorgon är det fredag !! Härligt :) jag ska dock vara barnvakt
till Fiona & Vicktor hela helgen, men Molly ska hålla mig sällskap !

Snart är det jul! och nytt år :) och jag känner mig gladare än på mycket länge. Det är helt underbart!


Bild ifrån i lördags!  ♥



Ta hand om er och varandra !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0