18:41

Godkväll!

Idag har jag varit en aning trött efter nattens partay! Men jag hade mycket trevligt! :)


Det blir inte allt som man har tänkt sig, men vem säger att det blir sämre för det?
jag kan bara se till mig själv, fy vad tråkigt det hade varit om det alltid blev precis som man tänkt sig.


Imorgon är det julafton, världens mest överskattade dag ? Det ska ändå bli mysigt , att få vara med
min familj och andra jag tycker om. Mysa och äta en massa, det är väl de det går ut på va? att få njuta av
att vara tillsammans, jag firar knappast jul till minne av jesus? Jag tänker inte ens på jesus eller gud
eller någonting sånt. Det kanske är fel , men jag är iallfall ärlig.




Jag är sugen på att se en bra film, och bara gosa ner mig inne i värmen !










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0