17:18

Hej !

Nu är det över , julen är slut. Det gick så snabbt, jag kände ingen julkänsla , inte direkt, knappt iallafall.
Det var mysigt och så, visst var det! Jag spenderade dagen med min Mamma , jerry , rasmus, vicktor,
fiona och morfar , och cissi var här ett tag också. Och Emelia en stund på morgonen, som är tradition på
julafton. Molly var jultomte! HAHA  Jag fick super bra julklappar ! och maten vad god, det fanns en massa godis :) Men håll med mig om att det var en annan sak när man var liten?





På kvällen var jag tomte hos Sune och hans familj! gick bra , förutom att alla barnen var så sjukt rädda att
dom inte ens vågade titta på mig ;) haha ! Efter det stack jag på fest ! hade rätt trevligt (: 

Dagen efter kollade jag , anna , roger och pb på saw 6 och åt pizza ! Filmen vad kass, inte alls lika bra som
dom andra ! blev riktigt besviken faktiskt. Men sånt är livet ;)

Igår piercade jag mig i kinderna (Y) Jag är nöjd !
gjorde inte alls ont, haha men jag var faktikst lite nervös innan!





Nähe, nu ska jag ta mig en dusch ! Ikväll kommer My till mig (: och sover över. Blir film och en massa mys ♥

Ta hand om er  !

                                       







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0