01:31

Godafton.

Nu har jag varit i ullared med mamma och jerry! Vi hade jätte mysigt (:
Vi handlade en massa julklappar, åt ute , och hade så trevligt!
Jag såg han killen också, han blonda, som är med i ullaredprogrammet
som är make up artist och shoppar med sin mamma, ni vet ?
haha, coolt tycker jag ! (:


Jag fick en del tidiga julklappar också faktikst! En kofta, underkläder, plattång, klänning, mascara, kajal
pyjamas och lite annat smått och gott (;

Sen köpte jerry en rosa webcamera till mig ;D ( som han faktikst ska få pengar för sen) haha

och jag har världens bästa nyhet !!!  JAG KOM IN PÅ FOLKHÖGSKOLAN !!!!!! :D :D
så jag flyttar till vetlanda i januari , känns både bra och lite dåligt att flytta.
Bra för att man kommer bort, starta nått nytt liksom , nya vänner ! allt sånt.
Men jag kommer sakna min familj och alla mina fina vänner. Men det är ju inte längre än att
man kan hälsa på och jag kan garantera att jag kommer komma hem så gott som varje helg ;)


Jag tycker om dig din lilla knasboll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0